PDA

View Full Version : any on here play maple story


letherest
18-10-2005, 11:38 AM
if you dont go to www.maplestory.com its a great rpg with alot to do and it side scrolling but you can get jobs like a warrior,thife,mag,and a archer try it out it takes foreva to install but its on my computer so it will work on your
__________________________________________________ _______________
p.s if you do play

im in bera im gyorn mostly i play in channle 9 im lvl 13 mage so far i did have a 20 warrior so if you need help lvling or if you wana kick some snail butt in henasy give me a ring and ill party with ya
__________________________________________________ ____________-_-
oooooooooooooooook

Faulkie
19-10-2005, 07:15 PM
I don't play it but I know tons of people who do. Gimme a PM and I'll direct you to them. (Not too sure if I'm allowed to on the forum o.O)

letherest
19-10-2005, 11:28 PM
oooooooooooooook

i have lvled to 16 yea
and i am now poor 18k will not last long errrrrr dang scammers if you want to party again my guys name is gyorn

Lee Xao Vue
19-10-2005, 11:37 PM
im lvl 56 XD

but havnt played for looong time O.o

letherest
21-10-2005, 03:42 PM
you should start the cash shops out andyour at a high lvl and you can help my mage get to lvl 30

btw wat type of uy you got if you do quit can i have your stuff
becuse im like poor and i got scammed
ty

Lee Xao Vue
21-10-2005, 10:29 PM
i got

archer
lv.53

mage
lv.43

warrior thing

lv.20

letherest
22-10-2005, 04:01 PM
nice wana play add zhulen as buddy hes my warrior if you wana get rid of your stuff just tell me i play in bera

Lee Xao Vue
22-10-2005, 05:53 PM
kk

will tell ya if i go back on soon

letherest
22-10-2005, 08:00 PM
kk im zhulen and i just got a black dragon robe yes at lvl 20 10 more lvls err how you lvl so fast errr (F5) and now all i need is 5k to finish my payment for it

Zer0
26-10-2005, 05:22 AM
Im level 115, but dont worry im not addicted. I dont know what is so fun about the game! ITS JUST... SOO... ?Fun? Its fun to talk to peopel and run around when you are 115 but i got a lot of other characters too. I should play with some people sometime!

Zer0?

letherest
26-10-2005, 02:52 PM
when you going on god are you in bera

Zer0
27-10-2005, 04:39 AM
nope... Sorry -_-

and i hope you arnt refering to me!
trust me... im not tat good!

though my character is a high level it get boring... ya... boring

letherest
27-10-2005, 01:55 PM
so your calling me a noob ha

Zer0
29-10-2005, 03:21 AM
Why would i call you a noob! (even though you are a low level) I would never call you a noob *cougH*

^_^ nono you are acually cool and keep of playin'

~Zer0

letherest
29-10-2005, 04:25 AM
k ima gona have to bust a cap now cuz u wont party with me in zhulen





leeee you bak on you play again if so here are my guys

zhulen lvl 20 warrior

xxzhulenxx lvl 9 going for thife

zhulenxbank just a bank

Zer0
02-11-2005, 03:58 AM
Wow.. I can tell ya like that name!

Poo Fly
02-11-2005, 09:12 AM
ive just started playing! works on my lappytop :P

Deathbringer
02-11-2005, 01:41 PM
I play I am level 9. My character is called Theresus and I play in Broa and play in all channels but mainly in channel one.

letherest
04-11-2005, 12:45 AM
poo wat your name ill help lvl you and are you in bera or bora

Poo Fly
04-11-2005, 09:47 AM
forget the name of it, the first one, and usually in the first channel.
Char: Lucieus Lv11 Bowman ;)

Lee Xao Vue
04-11-2005, 09:34 PM
HAHAHHAHAHA lv.112 HAHAHAHAA


sry but i laugh at u histarically for lieng XD

letherest
05-11-2005, 06:07 AM
ooook so no one i bera you all should make guy there and tell name

ps btw my guys are
zoulen lvl 20 warrior in orbis
xxzhulenxx lvl 12 thife in henasy
xzhulenx lvl 7 mage maby in henasy

ps again i am selling

73 charm of undead 600 each vary cheap most cost 1k

and thats it i hope to play with all yea since dont have pso online cost too much cyea

Lee Xao Vue
05-11-2005, 08:23 AM
start chars on scania,join inferno legions boards

and youll have a team ^_^

letherest
05-11-2005, 05:10 PM
ooooooooooook im playing now for a bit in bera as xxzhulenxx so you wana come add me

Lee Xao Vue
05-11-2005, 06:18 PM
i said scania not bera >.>

i play in scania and so does the rest of IL

none of us play bera or them

Poo Fly
05-11-2005, 06:47 PM
I'll make a poo fly on scania then, start it later on, lucieus is on bera though, still gonna be using him. :P

Zer0
06-11-2005, 06:54 AM
are ya gonna be a hunter or a Crossbowman?

Poo Fly
06-11-2005, 12:43 PM
i'm a bowman on bera so i'll be different this time around.

Sheik
07-11-2005, 04:01 PM
I play on Broa, I have a lvl 20 magician named "Psofomar" and a lvl 11 warrior named "Linkster123."

Zer0
08-11-2005, 02:45 AM
When you are lvl 30 what are you gonna be? Cleric, Ice/thunder, Fire/poison

letherest
11-11-2005, 12:46 AM
sheik wana play some time add spartan9 my new warrior going for fighter lvl 17 with lvl 25 armor and 30 weapons i got 65k and ill fame you and party


my stuff
lvl 15 armor and sword
gladius lvl 30
dark master sergent top lvl 25
dark master sergent bottom lvl 25
mithrill boots lvl 25k

buying mithrill buckler werth 60k

dang im in bera and any one no where sleppy woods are

TheMaster375
14-11-2005, 06:07 AM
Just started playing MapleStory actually.

Name: Microguy777 (the only name i could think of.)
Lvl 13 warrior (yeah yeah, im a noob).
Server: Bera

I usually play on the channel with the least amount of players on that way i dont get disconnected every 5 minutes. lol :)

Sheik
14-11-2005, 07:06 AM
When you are lvl 30 what are you gonna be? Cleric, Ice/thunder, Fire/poison
Cleric ice

letherest
25-11-2005, 06:19 PM
hey the master wana play if so add
spartan6 warrior lvl 21
zoudragon archer lvl 13

Infinite8
16-12-2005, 05:31 PM
I play maple story...
My characters are Kararin(male) Lvl. 23 warrior (my main), 8Karachan8(male) Lvl. 12 archer, and Zanue(female) Lvl 1 beginer(haven't played her at all yet)
Sadly however meh comp is dead and getting fixed so I won't be on for awhile, but soon enough I will be... if anyone wants to join me on MS, its more likely that I'll be playing as Kararin... with meh sky and aqua snowboards.... yipee! ;) :)
It's funny, too, cuz I got offered 700K for meh aqua snowboard.... I passed it up, Im too sentimental, I got it from Fabo... Thanks again for it fabo! :D
Anyhows... as you can see I'm addicted to teh game... :P
*leaves before rambling about MS somemore*

Edit: And I almost forgot, I use server: Scania (yus with all teh IL people ;))

Poo Fly
16-12-2005, 06:28 PM
kewl, i'm on that server, don't play it so much though, i'm a level 12 (?) magician called PooFly, so i'm easy to spot namewise.

Fabo Craven
16-12-2005, 08:15 PM
I play(apparently since i got kara a board XD)

Scania
PhaboCraven lvl 19 Rogue
Faboggle lvl 33 Cleric
RedRingRiko lvl 17 Mace Warrier
some other chars that i dont play XD

Bera
umm...
FaboEatsBaby lvl 6 beginner....i think

TheMaster375
27-12-2005, 03:55 PM
hey the master wana play if so add
spartan6 warrior lvl 21
zoudragon archer lvl 13

Yeah ok. I've been having patching problems lately though, so I might not be on alot :P just incase ne1 wants to play with me, add Microguy777 i play on bera channel 5 all the time. BTW my char is now lvl 21 and i need a good place to lvl up so if anyone knows a good place, pls tell me! thx ;)

Infinite8
02-01-2006, 05:59 AM
I've recently been playing as 8karachan8 and he is now lvl 15, and I also made a char. on Windia the new server, a level 8 mage named WaltzMiyama, and seeing as how Fabo can't get on scania anymore for some reason, I will probably be playing as Waltz moreso than the others after all... it just depends what some other of my friends do...

*Join Windia!! It's not crowded at all, its awesomness!! ^_^*

Infinite8
05-09-2006, 12:22 AM
*blinks* does noone play maple story anymore? TT__TT

Meh, i got waltz to lvl 43, then changed my main to a sin who is currently lvl 49...

I still play in windia...

Lee Xao Vue
05-09-2006, 03:58 AM
i like cheese o_o
lol
chief bandit own u! *runs away*

Infinite8
05-09-2006, 04:00 AM
<.< ima snowball you now foo! xD

Lee Xao Vue
05-09-2006, 04:01 AM
cb still own hermit lol =X

Lee Xao Vue
05-09-2006, 04:14 AM
ok well dp yea i know -.-

goin on ms if ne1 needs me
windia yada yada lol

school tommorow starts eh >_>
thank god for not being a freshman ever muahaha
only gotta go in at 11 =P

so yea ne1 need me ill be on ms

Infinite8
06-09-2006, 04:22 AM
blah troi, noone cares about us lol
We shall conquer Windia for IL on our own! xD

Lee Xao Vue
06-09-2006, 10:18 PM
yez we shall =P
o and cal got me a 76atk geta
bought a 4luk dark id and dark scorpio top =]
just need gold pow,dark scorpio pants and cal to give me the geta lol

Infinite8
07-09-2006, 04:55 AM
wow, you get a lot of free stuff o.o
i need 7 60% scrolls for claw T_T im too poor atm to do so though... =\

Lee Xao Vue
07-09-2006, 06:15 AM
only gettin the 76atk geta free lol
but now i guess if he does leave and decides to
i may get his 10atk workgloves and +8luk green napoleon
and if im REALLY lucky his +7dex snowshoes =P

Anti Hacker
07-09-2006, 11:30 AM
I'm on MapleSEA. Spose' thats not much help, oh well :P

Lee Xao Vue
07-09-2006, 10:16 PM
lol anti =X

come to windia man =X

join the guild me and kara made hehe =]

edit: well he made but i thought of the name =P

Tsumikiri91
08-09-2006, 09:58 PM
ive been playing for a bit but i have deleted my share of characters...i play on maple global in windia despite having login problems lately and my pin not being accepted....my archer(main) is on 29...mage is on 23...rogue(bandit) on 18...i had a warrior on 23 but his stats are screwed up....hes the bandit now...and i had a sin on 21 but i didnt like the cost and hes my archer now
my archer is XQuincy91x
my mage is Renton2391
and my bandit is TsumiAlex
notice the anime theme :P :)

Lee Xao Vue
08-09-2006, 10:14 PM
should play more and get a good level =x


kara im searching through different guilds for a bit so ill be
out of our angelictranc for awhile